środa, 2 marca 2016

Piernikowy pudding jaglany

pudding piernikowy

Uwielbiacie zapach przypraw korzennych? Ja tak, dlatego gości on w mojej kuchni częściej, niż tylko w Boże Narodzenie. A że nie jestem – jeszcze! – mistrzynią wegańskich wypieków, sięgam po znacznie prostsze rozwiązania – takie jak dzisiejszy pudding z kaszy jaglanej z dodatkiem kakao i cudownych korzennych przypraw.

Składniki (na 2 porcje):
  • kubek kaszy jaglanej
  • kakao
  • przyprawa do piernika
  • ulubiony słodzik (ja użyłam stewii, ale równie dobrze może być cukier)
  • olej roślinny

  1. Kaszę jaglaną gotujemy w 2 kubkach wody. Kiedy będzie gotowa dodajemy łyżkę oleju roślinnego o neutralnym smaku i zapachu, kakao i przyprawy korzenne – dopasujcie ilość do waszych upodobań. Ja dodałam około czubatej łyżki kakao. Słodzimy do smaku.
  2. Blendujemy kaszę z przyprawami na gładką masę. Jeśli konsystencja kaszy będzie zbyt sucha, dolewamy nieco wody. Próbujemy i doprawiamy do smaku – może okazać się, że zblendowana kasza będzie potrzebowała więcej przypraw.

Spróbuj także:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz